2009. október 27., kedd

23 fejezet - Vörös paraszt és barna banya


Mi történik velem? A tagjaim zsibbadtan lógtak, és csak az akaraterőm tartotta őket a helyükön.

Gyűlöltem a betegesen erős köteléket. Valamit, ami mindig húzott vissza. Nem bírtam. Legszívesebben áthajtottam voltam New Sunny. Vissza Winwood-ba, be Dido rock boltjába. És Cissy néni könyvtárába. De a sors kegyetlen. Elhozott New Sunny-ba. Belelökte a testvéreimet a vámpírok karjaiba, és velem is ezt próbálgatja. De nem fog sikerülni, ha legközelebb találkozok Wrath-tal elküldöm a fenébe. Ez az elhatározás tökéletesnek bizonyult. Tudtam, hogy a jövőm sose lehet teljes itt. A legegyszerűbb lenne megszökni. Vagy egy titánium bicskát szúrni a vámpírok szívébe. Kezdve Lujzával. Várjunk. Wrath engem, Lujza Lou-t szemelte ki. Nem különös ez egy kicsit? Ilyen rövid idő alatt két szerelem? Ez biztos nem a természet vagy Cupidó műve. De nem ám! Hogy én mekkora egy hülye vagyok! Minden vonásom megkeményedett és sötét lett akárcsak az éjszaka. Mely otthont ad Wrath-nak és gonosz fajtájának, az éjszaka amelytől rettegtem, és mégis tiszteltem.,,

Dühömben tövig nyomtam a gázt. És szinte felhasítottam a betont, csak száguldottam. Azok a rohadékok! A fogaim fájdalmasan nyikorogtak, olyan erővel csattogtattam őket, hogy egy jól megtermett németjuhász is megirigyelhette volna. Hiszen egyértelmű! Wrath azért jött tegnap utánam mert az volt a feladata, hogy a bizalmamban férkőzzen. Ezért még kap! Én hülye meg bedőltem neki. A klán! Miattuk vannak itt! Francba! Tudtam én, hogy minden túl Romeós meg Júliás itt nagy hirtelen. A világ nem egy rózsaszín cukormázas torta, hanem kemény kő, amibe beletörik az ember foga!

Hirtelen fékeztem le a megbeszélt helyen ahol Rupert már várt rám. Dühösen vágtam le bukósisakot a fejemről. Ruperten fekete pulcsi, hosszú sötétkék kopott farmer volt. Jól nézett ki benne.

- Dühös vagy! – mondta Rup. Ezt az isteni elmét!

- Te is – morogtam. Ezt a másik isteni elmét.

- Nenay, nekem nincs kedvem moziba menni, nem sétálnánk inkább együtt? – kérdezte, és a fejébe nyomtam a feketepulcsijának kapucniját. Ami egy rossz fiús külsőt kölcsönzött édes gyermeki vonásaira.

- Nekem megfelel – mondtam. És átkozódtam magamban, amiért nem jöttem rá előbb a trükk-re. Aztán feladtam, ugrálni kezdtem, mint egy bolond és morogtam. Én mekkora egy átkozott, hülye vagyok! És még jól össze is ráztam a séróm, véletlenül se nézzek ki normálisan.

- Legszívesebben egy nagy kést szorítanék az én drága testvérem nyakához – morogta, és megállított ugrálás közben. Ami valljuk be igen nehéz feladat volt.

- El sem hiszed, mennyire ugyan azt érzem, amit te! – mondtam és megragadtam a kezét.

- A sors így bünteti az embert – mondta és viszont fogta a kezemet. Éreztem, hogy most nagyon nagy szükségem van Rupertre. Ő megért. És nem egy mocskos áruló, mint Wrath.

- Ott egy pad – mutattam – Nem ülünk le? – kérdeztem. És a rossz érzés keserűen bele mart gyönge szívembe, amelyet ebben a hónapban már így is túl sok súlyos csapás ért.

- De – biccentett. A padhoz sétáltunk, ami az út másik felén volt. Amikor a padhoz értünk, a szomorúság egyre jobban gyűrte le a dühömet.

- Rupert? – kérdeztem halkan, és összébb mentem a padon.

- Igen? – kérdezte és a karját a vállamra tette. Nem menőzött, csak érezte a belőlem áradó mérhetetlen szomorúságot.

- Már vertek át? – kérdeztem. Majd a kék szemekbe fúrtam az enyéimet. Arca olyan volt ami megnyugtatta a közeledő vihart, és lecsillapította hánykódást. Nem olyan volt akitől félnem kellene. Ő változik, nem lesz mindig ilyen, és ez jó.

- Számtalanszor – mosolygott édes-keserűn – Bántottak? – kérdezte és az arca egyből kemény lett, és kemény akár a kő. Emlékeztetett Wrath dühös arcára, de az ő arca, nem hazugságot tükrözött ő neki, tényleg fontos voltam, akárcsak nekem ő.

- Többen is – legyintettem – de erős vagyok – szorítottam a kezemet a szívemre – Tudod, egy idő után megerősödik minden.

- Megkérdezném, hogy mi – mondta és elnézett a vállam felett, majd nagyon vontatottan és lassan újra megszólalt – de azt akarom, hogy magadtól mondd el.

Nem akart kihúzni semmit belőlem, micsoda megnyugvás. Micsoda könnyed és édes béke.

- Wrath megcsókolt – mondtam, majd lenéztem a fekete cipőmre.

- És ki az a Wrath? – vonta fel a szemöldökét.

- Ő az egyik Dark – mondtam, és szégyenkezve, még kisebb lettem.

- Az amelyik folyton téged bámul? – most komolyan ennyire hülye?

- Azt nem tudom, hogy néz-e de ő a napszemüveges – mondtam, és közben a kezeim ökölbe szorultak, mintha minél előbb landolni akarnának Wrath arcában.

- Tudtam, hogy tetszik – mondta – Meg kell hagyni fura ízlésed van – tette hozzá, és elfintorodott – Az a jégszobor a szádba dugta a nyelvét? – aztán mintha hányna oldalra fordult.

- Ne is mondd – dőltem a tenyerembe, és milyen jól csinálta a rohadt állat, úgy csókolt, hogy elfeledkeztem mindenről. Mindegy ebből is tanultunk valamit. Nem minden vámpír jó aki utánad jön az erdőben.

- És, milyen volt? – kérdezte és kicsit, mintha meg is haragudott volna rám. Ettől rosszabbul éreztem magam.

- Hidd el, hogy megbántam – mondta keserűen, kihasznált, és jól át is vert.

- Arya, én… - de a bántó él eltűnt a hangjából, amikor meglátta a könnycseppet a szemem szélén.

- Jaj kislány – ölelt magához – Tudod, valakik nem olyanok, mint mi – mondta és fura ölelése, ami ahhoz hasonlított, mintha még vagy három embert ölelne, teljesen megnyugtatott.

- El se hiszed mennyire igazad van – mondta, és arra gondoltam, amikor Wrath az ajkát a sebemre szorította.

- Arya! Figyelj, tudom, hogy ő nagyon bejön a csajoknak, amit mondjuk nem értek… mert hát nézz csak rá… Ő olyan… Mint egy…

- Vámpír? – tettem fel sután.

- Igen! Mint valami gonosz báró, aki fiatal lányokat tesz tönkre – szerintem az uccsó részt csak az én kedvemért tette hozzá. Tudtam, hogy a vámpírt nem gondolja komolyan, így nem féltem, hogy lebuknak Drakék.

- Amúgy nem is tetszik – mekkorát hazudtam – csak kíváncsi voltam milyen! – mentettem siralmas helyzetemet.

- Valahogy sejtettem, hogy a rossz fiúkra buksz – mosolyodott el.

- Sose vártam a szőke hercegre! – mondtam végül mosolyogva, az igazságot.

- Hülyén néznék ki szőkén és lovon. Még egy póniról is leestem – mondta Rupert.

Erre már muszáj volt felnevetnem, az egészből az volt a legszebb, hogy én elis tudtam képzelni Rupertről.

- Akkor maradj az én vörös parasztom, csacsin – néztem fel rá.

- De akkor te leszel az én barna hajú banyám - mondta és ünnepélyesen kinyújtotta felém a kezét.

- Fogadom. És te? – szorítottam meg a kezét.

- Én is! Örök barátok – mondta és akkor úgy éreztem az élet még sem olyan szörnyű, csak kell lennie benne, egy vörös parasztnak csacsin és máris minden szebb. Nem is sejtettem, hogy valahol a közelben egy herceg ajaka húzódik vicsorra, és dönt ki két hatalmas fát, pusztán egyetlen ökölcsapással, mert a hercegnője éppen most lett valaki másnak a banyája….

2 megjegyzés:

  1. Imádtam, mint minden részt.
    De a szívem még most is vérzik Wrath miatt... Gondolj bele, te mit éreznél, ha a szerelmedet így látnád?
    De az viszont nagyon-nagyon tetszett, hogy csak barátok maradtak, maradjanak is csak annak. :D
    Nah puszi szivi, és csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  2. Na jó! Most már muszáj kiállnom Nenay mellett. Nenayt egész életében vámpírok üldözték, a családja is tőlük retteg, aztán hirtelen csak úgy jönnek Drakék és minden eddig történt szabály eltűnik. És Nenay egyszerűen nem bír hozzá szokni, fél, és folyton elméleteket gyárt, mert nem bízik semmiben.

    VálaszTörlés