2009. november 13., péntek

32 fejezet - Egy békés este... Vajon lesz még ilyen?


Wrathoz bújtam, miközben a szavai újra és újra ismétlődtek a fejemben. Megrázkódtam, miközben a takaró alatt még jobban hozzá simultam.

- Tudod nem éppen ez a legjobb pillanat, de jobb ha most megtudod. Edmundnak olyan vagy, mint… nos mint mondjuk neked Mr. Morcos – és az orrom alá dugta a plüss kutyusomat, amely mindig olyan vicsorgó ábrázata volt – Mint ahogy te nem tudsz nélküle, aludni, úgy ő sem tud létezni nélküled! – itt vicsorgott, láthatólag bosszantotta a dolog, és erős karja megfeszült a derekamon. Mindez egy másod perc műve volt – Szóval kellesz neki, de nem úgy és nem annyira, mint nekem – nyomatékosította a szavait azzal, hogy már szinte magához préselt.

Megfordultam és így szembe kerültünk egymással, engem figyelt, miközben az arca nyugodt volt, de a szemén látszott, hogy ideges, és bosszantja valami.

- Láttam pár apró dolgot a fejében, hogy szerinte meseszép vagy, ami nem mellékesen igaz, és hogy te vagy a gyöngédség és a bájos tündöklés… - mondta áhítatosan, mintha csak a saját gondolatait osztaná meg velem.

Óvatosan feljebb csúsztam az ágyon és ajkamat az övére szorítottam.

- Mióta… - kérdeztem meg remegve.
- Már egy tartalmas ideje. Ne érts félre, nem tudom elmondani az érzéseit, mert eléggé bonyolultak, olyan mint az ovis szerelem összekötve a legmélyebb ragaszkodással… - mondta majd, hallottam, ahogy a hangja megremeg – Különös…

Ajakai mohók lettek, és vadul becézgették fáradt és remegő ajkaimat. Rám feküdt és a matrachoz szegezett.

- Amikor meglátott minket… Akkor? Akkor mi történt? – kérdeztem meg a legnagyobb félelmemet. Az Ő csodás arca rémült barázdák színhelye lett.
- Düh… Olyan, mint amit én érzek akkor amikor bánt téged – suttogta megvetéssel a sötétbe.


Leszorította a kezemet a két oldalamra, miközben továbbra is vadul játszadozott az ő szája az enyémmel. Kéjes, mély, rekedt sóhaj hagyta el a torkát mire minden porcikám bizseregni kezdett.

- Ne utáld őt… - kértem halkan.
- Nem utálom, csak … - morogta, majd az ölébe vont, és az arcomat kezdte el simogatni. Csak úgy dörzsöltem magam a finom tenyeréhez, és ajkamat is doromboló hangok hagyták el.


- Szeretlek – sóhajtottam fel, az ajkába. Mire ledermedt, és gyönyörű szemeit kinyitotta, és engem pásztázott vele. Lassan lefordult rólam, és szomorkásan elmosolyodott.

- Nem állt szándékomban letámadni téged – mondta lágyan, és kisimított egy tincset az arcomból. A keze nyomán felforrósodott a bőröm.

- Engem nem zavar – suttogtam buján, és hozzá simultam. Halk kuncogása elűzte a keserves kínokat, és örömöt csempészett fáradt, fagyos szívembe.

- Butus kis tigris – mondta, majd játékosan megpöckölte az orrom hegyét.

- Sajnálom, hogy megütöttelek – bukott ki hirtelen belőlem, az igazság, amelyet eddig nem osztottam meg szívem szerelmével.

- Nem fáj az annyira, mint amennyire te gondolod –mormolta mosolyogva, és csábítóan közelebb húzódott hozzám.

Durcásan ránéztem, és kidugtam a nyelvemet. Felháborító! Meglepődtem a reakción. Lassan és engem kínozva, csókolt, szó szerint nyammogott az ajkamon és nyelvemen.

- De tudd, hogy bármi lesz is, a bátyád szeret, és most már nem akar közénk állni, eddig akart, de most már látta a fejemben, hogy elmondtad nekem, hogy szeretsz, és nem tartja valószínűnek, hogy ezek után mekockáztassa, hogy fájdalmat – megállt és helyesbített – ennél is több keserűséget okozzon neked.

- Wrath – szakadtam el hirtelen édes ajkától.

- Igen? – kérdezte, és a szemében nem lehetett nem észre venni a szikrázó vágyat.

- Holnap után jön a Klán… Maryon, tudd valamit konkrétat mondani? – na jó ezzel elrontottam a pillanat varázsát… Jobb lenne időnként, ha befognám!

- Nem sokat, de verekedést nem lát! Bízunk benne, hogy csak tárgyalni jöttek – mondta majd az arcomat fürkészte.

- Velem nem fognak tárgyalni – mondtam mérgesen, és a kezem máris ökölbe szorult.

Elmosolyodott.

- Mérges kis tigris, még a végén megtanulsz karmolni meg fújni is – mosolygott, és sötéten felkuncogott.
- Haha… - nagyon vicces.

- Egy a lényeg én itt leszek neked, soha többé nem engedem, hogy bántson se így se úgy! Se ő se más. Én túlságosan szeretlek ahhoz, hogy még egy ilyet eltűrjek!

3 megjegyzés:

  1. Arya, önszántadból írtál még egy romantikázós fejezetet?! Ajaj, rossz hatással vagyunk rád. xD De nagyon jól elmagyaráztad Edmund érzéseit, Wrath meg már megint olyan...(jelzőt nem találok rá, szóval beérem azzal, hogy) szexi, hogy elképesztő. (L) Szóval csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. EZ NAGYON JOO!! most en konyorgok folytiertxD Nem tudok tobbet irni... este van... majd reggel irok ide egy gyonyoruseges komit :)

    VálaszTörlés
  3. Hát Arya kedves...
    Mg te mondod, hogy nem vagy romantikus típus? Nem a ló... szóval érted. :D
    Amúgy csak te vagy képes ilyen betegséget írni.. Rocker lány Mr Morcossal alukál... Ne haragudj, de muszáj volt kiemelnem, mert ez hatalmasan jó. :D
    Hamar folytatást, mert imádtam.
    Pussz (K)

    VálaszTörlés