2009. december 30., szerda

Nos

Itt az első könyv vége. Edmund szemszögén át láthattátok az utolsó részt XD!

Meg kell mondjam, nagyon megszerettem ezt a történetemet, amit annak alkalmából kezdtem el írni, hogy középiskolás lettem, és kicsit féltem az új dolgoktól. Még a nyáron, egy nyaralás közben jelent meg fejemben Nenay és három testvére. Meg kell mondjam Nenay nagyon hasonlít rám ezért választottam, azt, hogy az ő szemszögéből szóljon a könyv. Remélem ti is megszerettétek velem együtt ezt a történetet. A Papa Roach - Forever című szám hallgatás közben jöttem rá, hogy ezt a sztorit meg akarom írni! Először csak egy g-portálos oldalon volt fönt, de aztán TuNi segítségével, létrehoztam a blogomat, ahol megjelent. Leghűségesebb segítőm mesi volt, akinek megköszönöm, hogy éjjel is a segítségemre sietett és akkor is, ha ki voltam borulva, vagy ha alkotói válságom volt ( ami igen gyakran megtörtén). Csencica aki nekem már csak Cseni marad sokszor írt mesivel és TuNi-val együtt olyan komikat aminek következtében jobbá tették egy napom, és segítettek abban, hogy írni tudjam tovább a történet. Csak annyit mondhatok köszönet mindenkinek aki olvasta az Örökkét, és megszerette, köszönöm nektek, hogy egy első éves gimis lány történetét méltattátok becses figyelmetekkel, és köszönöm, hogy ez által szebbé tettétek a napjaimat! Örök hála. És remélem találkozunk a Mindörökkében!

üdv: Arya és az Örökké összes szereplője

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett az egész történeted és már most várom a második könyvet:)
    Eddig csak az ex pasim tudta megszerettetni velem a rock zenét, de miután szakítottunk utánna a rock zenét is megutáltam, de a te jóvoltodból újból szeretek rockzenét hallgatni:)
    És a kedvencem Papa Roach: ForeverXD
    Nagyon szépen köszönöm:)
    A zenét és a történetet is:)

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm! És nagyon örülök, hogy a Rock zenét is megszeretted!

    VálaszTörlés
  3. Édesem, nem tudok mást mondani, Szejetlek! ÉS azt hiszem, ezzel mindent elárultam.

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretlek téged! Te kis Lökött XD (LL)!

    VálaszTörlés
  5. Arya... lécci írd ki a neveimet innen, mert az nem segítség volt hanem hangyapiszok, amit én tettem :$ Engem meg sem kéne említened itt... :( De azért tudd: Imádlak téged is és a sztoridat is :D Puszi: TuNi

    VálaszTörlés
  6. Dehogy veszem le! Nekem akkor az nagyon sokat jelentett és most is! Én is imádlak!

    VálaszTörlés
  7. Ó, és még én is ott vagyok... o.O :)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy olvashattam a történeted! Jó volt az unalmas és fárasztó napok után olvasni valamit, ami izgalmas, jól kidolgozott, egyszóval könyvespolcra való művet lapozgatni (naná, hogy virtuálian^^).
    Pluszban azért is imádom az Örökkét, mert ha nincs Örökké, akkor nem ismerlek meg téged, és az nagyon nagy kár lett volna. :)

    Puszi, és várom a következő részt! :)

    Ui: B.Ú.É.K. MINDENKINEK! JÓ bulit, tali a detoxban! xD

    VálaszTörlés
  8. A detoxban várlak XD! És én is örülök, hogy megismerhettelek, és remélem még továbbra is olvashatok tőled komikat XD! Köszönöm, hogy írtál és kitartottál mellettem és az örökké mellett hálásan köszi!

    VálaszTörlés