2010. február 7., vasárnap

Köszönöm



1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Köszönöm mindenkinek aki úgy gondolta, hogy megérdemlem ezt a kitüntetést XD.

Hát azoknak küldöm tovább akik nekem is küldték, tehát a kör itt nálam ezzel bezárul XD.

Hét dolog rólam:

1. IMÁDOM ROBERT PATTINSONT. Azóta szeretem őt mióta eljátszotta Cedric szerepét XD.
2. Régóta vagyok a vámpíros történetek rabja, szóval nem az alkonyattal kezdtem.
3. Kedvenc együttesem a: Papa Roach
4. Kedvenc könyveim az Alkonyat sagán kívül: Evernight trilógia, a Feketetőr testvériség, a Halottak alkonyat után, a Pokoli Báléjszakák, a True Blood kötetek, és a Harry Potter könyvek.
5. Kedvenc állatom a farkas, és ezért sose fogom szeretni a Piroska és a Farkas című mesét.
6. Imádom a családomat a barátaimat, az állatokat, és a jó ügyeket.
7. Ha egyszer nyerek a lottón a pénznek a három negyedét felváltom százasokra és felülök egy repülőgépre, és szét szórom Kaposvár felett.

Sokan küldték nekem, nem is tudom, hogy először ki, minden esetre, köszönöm: szannikának, csencinek, pusszynak, és mindenkinek aki küldte nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése